Skip to main content
Home

e-VEDO Servisleri MİM (MKK İletişim Merkezi) Destek Hizmeti

In some cases this site can use cookies. Cookies are small files that are placed on your computer by websites that you visit. They are widely used in order to make websites work, or work more efficiently, as well as to provide information to the owners of the site. Cookies allow websites to distinguish you from other users which can help provide you with a better experience when browsing websites. If you choose "ACCEPT ALL", you consent to the use of all cookies. You can accept and reject individual cookie types and revoke your consent for the future at any time under "Settings". Ignoring this option is going to mean that you consent to the use of cookies.
Duyuru No: 2112
Date: 06/02/2023

Sayın İletişim Yetkilileri,

Bildiğiniz üzere, Kuruluşumuz bünyesinde 2021 yılı itibariyle faaliyet göstermeye başlayan MKK İletişim Merkezi (MİM) 444 0 655 (MKK) Merkezi Kayıt Kuruluşu’nun üyelerine ve yatırımcılara operasyonel süreçlerde, teknik destek konularında, MKK hizmetleri ve sermaye piyasalarımıza ilişkin genel bilgilendirme kapsamında faaliyet veren sesli yanıt ve müşteri iletişim sistemidir.

Üyelerimize, hafta içi mesai saatleri içerisinde MKK ürün ve hizmetlerine ilişkin tüm sorular için, MİM hattından (444 0 655) telefon ile ve mim@mkk.com.tr e-posta adresi üzerinden destek sağlanmaktadır. Destek verilen hizmetler arasında, e-VEDO - Elektronik Veri Deposu Sistemi Raporlama Destek Hizmetleri de yer almaktadır.

Mevcut durumda aşağıda yer alan kapsam için tüm sorularınızı ve talepleriniz için MKK İletişim Merkezi üzerinden ileterek çözebilirsiniz. Teknik problemler özelinde, mim@mkk.com.tr e-posta adresi üzerinden iletişime geçilmesi gerekmektedir.

RAPORLAMA SORULARI

TEKNİK PROBLEMLER

  • Genel Tanım
  • Raporlama Kapsamı
  • Raporlama Yükümlüleri
  • Detay Dokümantasyon
  • Üyelik İşlemleri
  • Bildirim Kapsamı ve Yükümlülükler
  • Raporlama Yöntemleri
  • Kullanıcı Tanımlama İşlemleri
  • Tarih Kilidinin Kaldırılması
  • Dosya Yükleme Esnasında Karşılaşılan Hatalar (Genel Yönlendirme)
  • Dosya Yükleme Esnasında Karşılaşılan Hatalar (Eşi girilmemiş sözleşmeler sonlandırılamaz)
  • Dosya Yükleme Esnasında Karşılaşılan Hatalar (Bildirim Bulunamadı)
  • Ekran Yönlendirmesi/Bildirim İzleme
  • Ekran Yönlendirmesi/Açık Sözleşme Raporu
  • Ekran Yönlendirmesi/Yetkilendirme
  • VT Güncelleme Talepleri (Karşı Taraf Kimlik Kodu Değişiklikleri)
  • Fatura İşlemleri
  • Bildirim Tipleri
  • Eşleşme Kuralları
  • Login Problemleri (Kart tipi seçimi)
  • Login Problemleri (e-VEDO akıllı kart giriş ekranı problemi)
  • Login Problemleri (JAVA bulunamadı hatası)
  • Login sırasında birden fazla kez token şifresi sorulması
  • Login Problemleri (Sertifika Hatası)
  • Failed to Fetch hatası
  • "Akıllı kartınız takılı olmalıdır" hatası
  • VPN ile uzaktan bağlantı
  • e-VEDO Raporlamalarına İlişkin Bağlantı Bilgileri
  • Zaman Aşımı Hatası
  • Üyelik İşlemleri (Uygulama Kurulum)
  • Teknik Dokümanlar
  • IP Tanımlama Süreci
  • Beyaz Ekran Sorunu 
  • "Uygulamanın yeni versiyonunu yükleyiniz"
  • "DevTools was disconnected from the page" hatası

Bilgilerinize,

Saygılarımızla,

İrtibat Yetkilileri
Veri Depolama ve Raporlama Direktörlüğü

T +90 212 334 57 00
Mail Adresleri:
evedo@mkk.com.tr