Ana içeriğe atla
Ana Sayfa

e-VEDO Servisleri MİM (MKK İletişim Merkezi) Destek Hizmeti

  • Paylaş 
  •  
  •  
  • Yazdır
  •  
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında MKK ile paylaşmış olduğunuz kişisel verileriniz ile ilgili detaylı bilgiye ve MKK Kişisel Verileri Koruma Politikası’na aşağıda bulunan MKK Kişisel Verileri Koruma Politikası bağlantısı üzerinden ulaşabilirsiniz. Web sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş olduğunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için aşağıda bulunan MKK Çerez Politikası bağlantısı üzerinden çerez aydınlatma metnine ulaşabilirsiniz
Duyuru No: 2112
Tarih: 06/02/2023

Sayın İletişim Yetkilileri,

Bildiğiniz üzere, Kuruluşumuz bünyesinde 2021 yılı itibariyle faaliyet göstermeye başlayan MKK İletişim Merkezi (MİM) 444 0 655 (MKK) Merkezi Kayıt Kuruluşu’nun üyelerine ve yatırımcılara operasyonel süreçlerde, teknik destek konularında, MKK hizmetleri ve sermaye piyasalarımıza ilişkin genel bilgilendirme kapsamında faaliyet veren sesli yanıt ve müşteri iletişim sistemidir.

Üyelerimize, hafta içi mesai saatleri içerisinde MKK ürün ve hizmetlerine ilişkin tüm sorular için, MİM hattından (444 0 655) telefon ile ve mim@mkk.com.tr e-posta adresi üzerinden destek sağlanmaktadır. Destek verilen hizmetler arasında, e-VEDO - Elektronik Veri Deposu Sistemi Raporlama Destek Hizmetleri de yer almaktadır.

Mevcut durumda aşağıda yer alan kapsam için tüm sorularınızı ve talepleriniz için MKK İletişim Merkezi üzerinden ileterek çözebilirsiniz. Teknik problemler özelinde, mim@mkk.com.tr e-posta adresi üzerinden iletişime geçilmesi gerekmektedir.

RAPORLAMA SORULARI

TEKNİK PROBLEMLER

  • Genel Tanım
  • Raporlama Kapsamı
  • Raporlama Yükümlüleri
  • Detay Dokümantasyon
  • Üyelik İşlemleri
  • Bildirim Kapsamı ve Yükümlülükler
  • Raporlama Yöntemleri
  • Kullanıcı Tanımlama İşlemleri
  • Tarih Kilidinin Kaldırılması
  • Dosya Yükleme Esnasında Karşılaşılan Hatalar (Genel Yönlendirme)
  • Dosya Yükleme Esnasında Karşılaşılan Hatalar (Eşi girilmemiş sözleşmeler sonlandırılamaz)
  • Dosya Yükleme Esnasında Karşılaşılan Hatalar (Bildirim Bulunamadı)
  • Ekran Yönlendirmesi/Bildirim İzleme
  • Ekran Yönlendirmesi/Açık Sözleşme Raporu
  • Ekran Yönlendirmesi/Yetkilendirme
  • VT Güncelleme Talepleri (Karşı Taraf Kimlik Kodu Değişiklikleri)
  • Fatura İşlemleri
  • Bildirim Tipleri
  • Eşleşme Kuralları
  • Login Problemleri (Kart tipi seçimi)
  • Login Problemleri (e-VEDO akıllı kart giriş ekranı problemi)
  • Login Problemleri (JAVA bulunamadı hatası)
  • Login sırasında birden fazla kez token şifresi sorulması
  • Login Problemleri (Sertifika Hatası)
  • Failed to Fetch hatası
  • "Akıllı kartınız takılı olmalıdır" hatası
  • VPN ile uzaktan bağlantı
  • e-VEDO Raporlamalarına İlişkin Bağlantı Bilgileri
  • Zaman Aşımı Hatası
  • Üyelik İşlemleri (Uygulama Kurulum)
  • Teknik Dokümanlar
  • IP Tanımlama Süreci
  • Beyaz Ekran Sorunu 
  • "Uygulamanın yeni versiyonunu yükleyiniz"
  • "DevTools was disconnected from the page" hatası

Bilgilerinize,

Saygılarımızla,

İrtibat Yetkilileri
Veri Depolama ve Raporlama Direktörlüğü

T +90 212 334 57 00
Mail Adresleri:
evedo@mkk.com.tr