Ana içeriğe atla
Ana Sayfa
title

Kalite Yönetimi

  • Paylaş 
  •  
  •  
  • Yazdır
  •  
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında MKK ile paylaşmış olduğunuz kişisel verileriniz ile ilgili detaylı bilgiye ve MKK Kişisel Verileri Koruma Politikası’na aşağıda bulunan MKK Kişisel Verileri Koruma Politikası bağlantısı üzerinden ulaşabilirsiniz. Web sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş olduğunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için aşağıda bulunan MKK Çerez Politikası bağlantısı üzerinden çerez aydınlatma metnine ulaşabilirsiniz

quality-management_0.png

Kalite Yönetim Politikası

Sermaye piyasalarına global ölçekte ve standartlarda ürün geliştiren ve hizmetler sunan, etkin bir merkezi saklama ve finansal veri depolama kuruluşu olmak hedefine yönelik olarak kuruluşumuzda MKK Kalite Yönetim Sistemi (KYS) oluşturulmuştur. MKK KYS ile bütünsel ve sürekli iyileştirme yaklaşımı ile iç ve dış müşteri ihtiyaç ve beklentilerinin en üst seviyede karşılanması amaçlanmaktadır.

MKK KYS kapsamında belirlenen kalite prensipleri aşağıdaki gibidir:

  • Sürekli geliştirme ve iyileştirme yaklaşımının kurum kültürü haline gelmesi benimsenmektedir.
  • Etkin organizasyon yapısı ve üst yönetim liderliği ile tüm çalışanların kurumsal hedeflerin belirlenmesi, çözümlerin geliştirilmesi ve kararların alınması süreçlerinde yer alması sağlanır.
  • Tüm faaliyetlerimizde, ulusal ve uluslararası standartlar ile yasal mevzuatlara tam uyumun sağlanmasına yönelik çalışmalar yürütülür.
  • MKK süreçlerinin belirlenmesi, tanımlanması ve kurumsal şablonlar esas alınarak dokümante edilmesi sağlanır.
  • Hizmetlerin hedeflenen düzeyde sağlanmasına yönelik çalışmalar planlanarak yürütülür.
  • Süreçlerin sürekli iyileştirilmesi için süreç metrikleri belirlenir, ölçülür ve belirlenmiş hedeflere uyum durumları takip edilerek raporlanması sağlanır.
  • Süreç sahipleri ile birlikte gelişim fırsatları belirlenir ve uygulanır.
  • KYS başta olmak üzere kuruluşumuzdaki tüm yönetim sistemlerinin gözden geçirilmesi sağlanarak gereksinimlerine uyum çalışmaları yürütülür.
  • İç ve dış müşterilerinin talep ve beklentilerine yönelik memnuniyetlerini sağlamak için sürekli iyileştirmeler sağlanır.
  • MKK çalışanlarının motivasyonunu ve gelişimini sürekli destekleyen farkındalık çalışmaları yürütülür.

Güncellenme Tarihi: 08.09.2023